Efter lite påtryckningar

Så är det kanske bäst att jag skriver ett inlägg här innan någon blir arg på riktigt ;)
Jag har jobbat dagtid hela veckan och för första gången i mitt liv har jag fått känna på hur det är att leva som sambo där båda jobbar dagtid och vi är hemma på kvällarna. Det känns väldigt tryggt faktiskt. Att veta att jag alltid har min älskling som väntar hemma på mig.
Idag väntar en dag som förhoppningsvis blir trevlig och jag hoppas hinna träffa min kära Sara. Men det ska vi nog lösa på något sätt :)

Sen MÅSTE jag ju bara nämna att min sambo har köpt en 47 tumstv, så nu är det vi som lever lyxliv på riktigt :):) Du är mitt allt hjärtat, jag älskar dig!

Nu får jag nog gå iväg för plikten (?) kallar....
Vi hörs senare!
None

Kommentarer
Postat av: Sara

Love U <3

Postat av: Anna

Det var på tiden att du skrev:P Trodde kanappt att du lever.. Får se till att skriva lite oftare, ända gången man hör något från dig ju:(

2008-07-03 @ 17:16:35
Postat av: Helene

Skriv när du vill. Jag tycker de e kul men känn inget tvång =) Måste kommentera din underbara bild!!!! Vilken skärpa!kram Gillar dig H

2008-09-03 @ 14:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback