Fläktigt

Vaknade redan sex imorse. Det är visserligen inte så konstigt med tanke på att jag sov mellan 18 och 21 i går kväll och sedan somnade igen vid halv elva. Men jag behövde sömn, jobbet hade tagit hårt på mig plus gårdagens aktiviteter. Idag har jag ätit frukost och diskat och plockat i ordning i köket. Nu sitter jag i vardagsrummet med den sköna takfläkten över mig.

Klockan halv tolv ska jag vara hos tandläken, sedan väntar middag hos farmor och farfar. Efter det är det dags för samtal. Sedan från klockan tre är jag ledig. Skickade till Sara innan men hon har nog inte vaknat än. Hör av dig!

Hoppas ni har det bra mina vänner, alla med sitt på sina håll. Vi är duktiga vi :)

Igår fattade jag ett känslomässigt beslut som jag fick ändra på när förnuftet smet in i hjärnan, tur att man inte har svårt för att besluta saker.

Gillar er!!!!

None


Kommentarer
Postat av: sara

Japp, och jag går här hemma och väntar på ett sms eller samtal från dig=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback