Vuxenvärlden

Nu var vi så äntligen här, den dagen som jag har väntat på i flera år nu har kommit och passerat lika fort. Så har slutligen även jag (mot alla odds) tagit studenten och kommit in i vuxenvärlden på riktigt. Det känns lustigt, eller ja rättare sagt så har jag inte förstått det ännu. Det kommer nog kännas mer om någon månad då jag inte har någon skola att återvända till efter sommarlovet. Men det är skönt, jag behövde verkligen det här. Skolan ska jag lägga på vilobänken ett bra tag nu.
Vi hade några fantastiska dagar innan studenten och både skattjakten, karnevalen och studentdagen är dagar jag sent kommer att glömma.

Jag har även hunnit fylla tjugo, få ett nytt jobb och blivit sambo. Det går fort här :)

Idag har vi flyttat grejor, fikat hos mormor och morfar och jag har varit på stranden med Sara. I morgon väntar nog mer strand och kanske en plattv :)

Ha en bra lördagkväll och jag vet att jag suger på att uppdatera här men så kan det va och jag är lika glad ändå ;)

Kommentarer
Postat av: helene

VÄLKOMMEN!!!!! Jag trivs med att du nu finns i min "vuxensvär"kram

2008-06-10 @ 11:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback