Jo, jag lever faktiskt ;)

nu får jag skriva sakta så jag inte väcker min sovande sambo här bredvid. Har varit en bra dag idag - varit några ärenden, fingt till en försäkringskassa som egentligen borde skämmas över sitt sätt att träffa eller handlägga ärenden..
Sprang inom Domus för att handla till kvällens vin. Satt och solade på altanen medan jag varvade detta det att plocka i ordning här inne, städade garderoben - jag har sjukt många tights och byxor upptäckte jag. Dammade hela huset och så fick Roger dammsuga ;)

En mysig preomenad i härligt höst väder, middag med ett glas vin och mys i soffan till idol och någon lite lustig film. Vi hade planerat att ta med oss datorn och se något medans vi kom ner i varv.

Nu är jag nedvarvad så det räcker,
god natt vänner!


<3
Mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback