Nyduschad

Tänk så mycket man kan gå och dra sig för att gå in i duschen för en helkroppsrenovering. Det känns som ett berg att överstiga ibland trots att jag vet hur sjukt härligt det är efteråt. Nu befinner jag mig där - efteråt = betydligt mer härlig känsla än innan.

Idag har varit en sån där dag då jag önskar att jag hade känt mig lite mer viktig. Men med vishet i fickan så vet jag att jag är viktig i alla fall. Jag gör det som blir bäst för mig i längden. Tänk jag som aldrig kunde ha en sekund över förr, jag har jädra i kommit långt ändå!
Dagen har såhär långt bestått av:
* In till stan för att få akupunktur
* Promenad/löpning hem till kära Viby igen
* Risgrynsgröt till lunch (min nya favorit)
* Tvättat alla lördagens sågspånskläder
* Försökt hitta fonder att söka ur till mig och mina tjejer
* Börjat på att läsa en bok - kryss i taket, det har jag velat länge men aldrig blivit färdig till (Mia Törnbloms självbiografi)
* En vilopaus insvepad i fleccefilt i soffan på altanen (fick visst lite mycket sol på kinderna ;)
* Våttorkat golven och bytt sängkläder

och nu var jag då framme vid att vara nyduschad. Och även idag överröstade jag mitt dåliga samvete med att jag faktiskt har gjort en himla massa viktiga saker idag också!

Nu får jag snabba på att laga till lite mat till Roger kommer hem.
Tankarna som har funnit stor del i mitt huvud idag:
- Planering inför morgondagen som har en himla massa att bjuda på
- Att jag måste ta tag i att få till en träff med Sara Nilsson och tankar på Cypernresan.
- Att jag vill utomlands med hjärtat typ i november och hur detta nu ska lyckas bli allvar och framförallt för jag ska lyckas finansiera det.
- Att gud vad jag retar mig på att jag inte kommer ihåg vilken dag Anna kommer hem, hoppas att hon hör av sig snart (vet att det är dyrt därifrån). Och att jag retar mig sjukt mycket på att jag inte får rätt på det här med vilken storlek det skulle vara på skorna för att stämma med USA-storlekar.
- Jag ska faktiskt börja skolan litegrann igen, på torsdag bär det av för att läsa religion och jag ska dit även vad försäkringskassan eller någon annan har att säga om det.

Nu har jag en himla massa taknar som till och med gör mig lite stressad - jag måste sluta skriva för att hinna med maten. Sen ska jag skvallra för Nilsson och co. att forky lever igen :)


Pigg och fräsch klockan fyra på morgonen på Öresundståget påväg till Kastrup och flyget till London :)


Riktig kärlek!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

HÄRLIGT att ha dig tillbaka !! Anna kommer hem Lördagen den 26 September, så nu vet du det =) Och vi ska ses snart i hope !! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback